Helaas is er een bekend compatibiliteitsprobleem met iPhone 11, 11 Pro, 12, 12 Pro en SE (gen 2) handsets, waarbij sommige Pure Air elektrische scooters kunnen worden ontdekt op het Bluetooth-verbindingsscherm, maar geen succesvolle verbinding kunnen maken.
Als u de originele software van uw Pure Air bijwerkt naar de nieuwste versie, wordt dit probleem opgelost en kunt u succesvol verbinding maken. Er zijn twee opties om uw Pure Air te updaten als u een iPhone 11, 11 Pro, 12, 12 Pro of SE (gen 2) bezit:
1. Als u toegang heeft tot een compatibele Android-telefoon of een iPhone 6/6S/SE (gen 1)/7/8/X/XR/XS, kunt u de app op dit apparaat installeren, inloggen op uw app-account en installeer de update wanneer daarom wordt gevraagd.
2. U kunt ook een landelijk reparatiecentrum bellen, waarna onze technici de update voor u kunnen uitvoeren.
Zodra de update op uw Pure Air is toegepast, zou u er succesvol verbinding mee moeten kunnen maken via uw iPhone 11, 11 Pro, 12, 12 Pro of SE (gen 2).