Returns

Retourneren

Wat is de status van mijn retourzending?

Als u een artikel naar ons hebt geretourneerd, kan het tot 5 werkdagen duren vanaf de leverdatum die op de retourtrackinglink staat vermeld, voordat de technici in onze werkplaats uw artikel kunnen beoordelen.

Als u na 5 werkdagen nog geen bericht over uw retourzending heeft ontvangen, stuur dan een e-mail naar Service@moevs.com en vermeld uw ordernummer (beginnend met PS) in de onderwerpregel.

Een defect product retourneren

Het spijt ons dat er iets mis is met uw artikel. Wij willen u graag helpen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Stuur ons een e-mail op service@moevs.com en vermeld daarbij uw bestelnummer (beginnend met PS), het gekochte product/model en relevante details over het defect, zoals:

Een korte omschrijving van de storing.

Welk deel van de E-Step is aangetast?

Foutcodes op het display van de E-Step of in de app, indien van toepassing.

Alle foto's die het probleem duidelijk laten zien (dit helpt ons het probleem sneller op te lossen). Hieronder vindt u een link naar een pdf met voorbeeldfoto's van wat we nodig hebben Voor retourzendingen zijn foto's vereist.

Wij nemen contact met u op en werken met u samen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Terugbetaling niet ontvangen

Het kan tot 5 werkdagen duren voordat de terugbetaling wordt verwerkt nadat deze in onze werkplaats is ontvangen.

Nadat de betaling is verwerkt, kan het nog maximaal 5 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat.

Houd er rekening mee dat alle terugbetalingen worden gedaan via dezelfde betaalmethode die is gebruikt voor de aankoop.

Als het geld niet binnen 5 werkdagen op uw rekening staat, neem dan contact op met uw bank om te controleren of zij een registratie van de transactie hebben. Zij kunnen dan aangeven wanneer u het geld kunt verwachten.

E-step retourneren

Overzicht van het retourbeleid

Voordat u een retourzending indient, raden wij u aan om ons retourbeleid zorgvuldig door te nemen. Zo kunt u controleren of u in aanmerking komt voor een terugbetaling en verloopt het proces zo soepel mogelijk.

Een E-step retourneren

Om uw e-step te retourneren, volgt u deze stappen:


  1. Laat het ons weten: U moet ons binnen 30 dagen na ontvangst laten weten dat u het product wilt retourneren.

  2. Verpakking: Zorg ervoor dat de e-step goed verpakt is in de originele doos, inclusief alle onderdelen (oplader, handleiding, accessoires, etc.).

  3. Staat: Het product moet in "als nieuw" en schone staat zijn, zonder krassen, vlekken of tekenen van overmatige slijtage.

Belangrijke opmerking: Als uw e-step niet correct is verpakt en tijdens het transport beschadigd raakt, kunnen we uw retourzending mogelijk niet accepteren. Om u te helpen, hebben we een stapsgewijze video gemaakt over hoe u uw e-step opnieuw kunt verpakken. Deze video vindt u hier .

Klaar om uw artikel te retourneren?
Stuur ons een e-mail met de antwoorden op de volgende vragen naar service@moevs.com :

Is uw scooter rechtstreeks via Pureelectric.com gekocht?
..............................................................................................

Wat is uw Pure Electric-bestelnummer (#PS)?
..............................................................................................

Welk product is gekocht?
.............................................. ..............................................

Waarom wilt u het product retourneren?
.............................................. ..............................................

Geef meer informatie over uw redenen voor retournering of omruiling
.............................................. ..............................................

Voornaam:
.............................................. ..............................................

Achternaam:
.............................................. ..............................................

E-mailadres:
.............................................. ..............................................

Telefoonnummer:
.............................................. ..............................................

Uw adres:
.............................................. ..............................................

Zorg ervoor dat alle velden zijn ingevuld om vertragingen in de verwerking van uw retouraanvraag te voorkomen.

Nadat je alle velden hebt ingevuld, kun je het product opsturen naar het volgende adres: Hallenweg 9, 5615 PP Eindhoven, Nederland

Nadat we uw E-step hebben ontvangen

Zodra wij uw e-step hebben ontvangen, zullen onze technici deze inspecteren volgens de bovenstaande richtlijnen. Dit proces kan tot 5 werkdagen duren.

Accessoire retourneren

Overzicht van het retourbeleid

Voordat u een retourzending indient, raden wij u aan om ons retourbeleid zorgvuldig door te nemen. Zo kunt u controleren of u in aanmerking komt voor een terugbetaling en verloopt het proces zo soepel mogelijk.

Retourneren van accessoires

Om uw accessoire te retourneren, volgt u deze stappen:


  1. Laat het ons weten: U moet ons binnen 30 dagen na ontvangst laten weten dat u het product wilt retourneren.

  2. Verpakking: Zorg ervoor dat het accessoire goed is verpakt in de originele doos, inclusief alle onderdelen (zoals kabels, handleidingen, accessoires, enz.).

  3. Staat: Het product moet in "als nieuw" en schone staat zijn, zonder krassen, vlekken of tekenen van overmatige slijtage.

Belangrijke opmerking: Als uw accessoire niet correct is verpakt en tijdens het transport beschadigd raakt, kunnen wij uw retourzending mogelijk niet accepteren.

Klaar om uw artikel te retourneren?
Stuur ons een e-mail met de antwoorden op de volgende vragen naar service@moevs.com :

Is uw scooter rechtstreeks via Pureelectric.com gekocht?
..............................................................................................

Wat is uw Pure Electric-bestelnummer (#PS)?
..............................................................................................

Welk product is gekocht?
..............................................................................................

Waarom wilt u het product retourneren?
..............................................................................................

Geef meer informatie over uw redenen voor retournering of omruiling
..............................................................................................

Voornaam:
..............................................................................................

Achternaam:
..............................................................................................

E-mailadres:
..............................................................................................

Telefoonnummer:
..............................................................................................

Uw adres:
..............................................................................................

Zorg ervoor dat alle velden zijn ingevuld om vertragingen in de verwerking van uw retouraanvraag te voorkomen.

Nadat je alle velden hebt ingevuld, kun je het product opsturen naar het volgende adres: Hallenweg 9, 5615 PP Eindhoven, Nederland

Nadat wij uw accessoire hebben ontvangen

Zodra wij uw accessoire hebben ontvangen, zullen onze technici deze inspecteren volgens de bovenstaande richtlijnen. Dit proces kan tot 5 werkdagen duren.